Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadable software producten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen-

    Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

    Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

    Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden toegekend:

    • Boek met duidelijke gebruikssporen
    • Elk item dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of mist onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
    • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

    Restituties

    Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

    Als uw restitutie wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

    Te late of ontbrekende terugbetalingen

    Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer je eerst je bankrekening opnieuw.

    Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

    Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@deezyjewels.nl

    Sale artikelen

    Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Sale items kunnen niet worden terugbetaald.

    Vervangingen

    We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuurt u ons een e-mail op info@deezyjewels. en stuur u uw artikel naar: Wethouder Rijkeboerweg 32, 1165 NN Halfweg.

    Gifts

    Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

    Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf had verzonden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij meer te weten komen over uw retourzending.

    Retourzendingen

    Om uw product te retourneren, moet u uw product zenden naar Wethouder Rijkeboerweg 32, 1165 NN Halfweg.

    U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

    Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

    Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

    Heeft u hulp nodig?

    Neem contact met ons op via info@deezyjewels.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen